ponedeljek, 24. november 2008

Čudežni učinki belega puha

Čudežni učinki belega puha, ki se radodarno vsipa z neba...
Začelo se je že zjutraj. Zbudila sem se precej zatežena in tečna-pogledala sem skozi okno in v le delčku sekunde sem bila dobrovoljna kot le kaj. Sneeeg! Sneeeg je! Tudi mati so bili danes občutno manj zoprni, kot jim je to v navadi. Skregali sva se samo kake trikrat :) V Kranju sem doživela karambol-JA PA KAJ POTEM, VAŽNO DA SNEGUJE. Od preplašene ženske ki se mi je zabila v rit, nisem zahtevala niti kupončka! Če je pa tkooo lepo, ker gre sneeeg. Zdaj bom sicer po svetu vozila še z visečim zadnjim odbijačem(tisti, ki me poznate namreč veste, da mi visi tudi sprednji), ampak komu mar!!! Potem sem imela precej vročekrven prepir z mojo boljšo četrtino. Kričanje, psovanje in cel kup pogrevanj...navadno potem ne bi govorili vsaj kakšen teden. Ampak, zopet čudež-čez pol ure greva na romantični sprehod v snegu. Nežna in čista belina, ki, vsaj za nekaj uric, prikrije vso umazanijo tega sveta. Svet, v vlogi nedolžne, lepe deklice, v beli puhasti oblekci. Krasni trenutki, za nas, sanjače ha ha ha.

Ni komentarjev: